Friday, May 4, 2007

DIA...

Siapa sangka..dlm hidup nie,aku berpeluang...bertuah...Alhamdulillah..

Hadirnya dia membuatkan aku sedar..tiap saat kulalui,hatiku girang,ceria menempuh hari2 mendatang..segala yang kurasai penuh warna warni.. lumrah kehidupan,ada ketika aku tertawa,menangis,bersedih,kecewa..pernah jua aku risau tentang dia..

Mengapa??..aku tak punya jawapan..segalanya bagiku hanyalah diari kehidupan..segala yang kutempuh sudah suratan..aku terima tiap saat dan detik penuh redha demi setiap kemungkinan di hadapan..

Dia...mengajar aku erti kegembiraan,keperitan,perjuangan,jua erti warna kehidupan..tanpa dia,mungkin lama aku jatuh tersungkur tanpa harapan..

Oh Tuhan...tiada lagi kata mampuku ungkap demi menyatakan penghargaan pada satu kurniaan..betapaku mensyukuri nilai persahabatan...dari DIA...seorang insan bernama TEMAN..

~~~tiada yang menjadi impian..selain rahmat kasih-Mu Tuhan..yang terbias pada ketulusan..sekeping hati seorang insan...bernama TEMAN~~~

No comments: